ikona facebook   youtube   GMB   sklep

Taśma z nadrukiem. Reklama Twojej firmy

Taśma klejąca jest niepozornym, ale niezbędnym akcesorium w każdej firmie. Wiele firm zleca wykonanie taśmy klejącej, na której znajduje się jej logo. Czy taki wydatek ma sens? Do czego w zasadzie przydają się taśmy z nadrukiem?

Mobilna reklama firmy

Taśmą z nadrukiem można zakleić paczkę wysyłaną do klienta. Jest ona zabezpieczeniem opakowania, jak w przypadku zwykłej, szarej taśmy. Dodatkowo jednak taśma z nadrukiem jest ruchomą reklamą naszej marki. Paczka nie raz podróżuje przez całą Polskę, a nasz logotyp utrwala się w świadomości stałych, jak i potencjalnych klientów. Zanim przesyłka dotrze do klienta, naszą reklamę obejrzy kilka, a nawet kilkanaście osób.

Rozpoznawalność

Paczkę oklejoną taśmą z nadrukiem łatwiej jest zidentyfikować i istnieje mniejsza szansa na to, że po drodze do klienta zaginie. Pudełko z wyraźną nazwą firmy lub jej logotypem na opakowaniu łatwiej jest znaleźć w magazynie lub sortowni, niż taką, na której nazwy nadawcy trzeba szukać na przyklejonej kartce z adresem. Taką paczkę również trudniej jest ukraść. Charakterystyczna taśma sprawia, że karton przyciąga wzrok i łatwiej pamiętamy, gdzie się w danej chwili znajdował.

Prestiż

Dobrze obrandowane opakowanie lepiej wygląda w oczach klienta. Odbierając paczkę widzi już, kto jest jej nadawcą i wie, czego może spodziewać się w środku. Ładna taśma z nadrukiem według klienta świadczy też o tym, że firmę stać na wysokiej jakości produkty,  a co za tym idzie: jest solidna i dba o najmniejsze szczegóły.

Oznakowanie

Wiele firm korzysta z taśmy z nadrukiem jako sposobu do szybkiego oznakowania miejsc i rzeczy. Kawałek taśmy z logotypem naklejony przy słupkach parkingowych, czy pożyczonym do innego biura krześle w prosty sposób informuje, do kogo dana rzecz należy. Taśma jest szczególnie przydatna podczas przeprowadzek biur. Kartony nią oklejone przeważnie trafiają dokładnie w tam, gdzie zaplanowano. Taśmy pomagają też w łatwy sposób segregować przesyłki wychodzące, gdy jedna recepcja obsługuje kilka biur.

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.