Dlaczego taśmy z nadrukiem są dobrym pomysłem na promocję marki?
W przypadku wielu firm jedynym fizycznym sposobem komunikacji z klientem są dostarczane do niego przesyłki. Ich opakowanie znacząco wpływa na wizerunek marki, dlatego coraz większą popularnością cieszą się nie tylko opakowania tworzone na indywidualne zamówienie, ale także personalizowane taśmy pakowe. Dzięki nim przesyłka zyskuje na estetce i staje się skutecznym sposobem promocji marki. Wyjaśniamy, jakie zalety mają taśmy z nadrukiem.
Taśma pakowa to nie tylko niezbędne zabezpieczenie przesyłki…
Produkty przygotowywane do wysyłki ze sklepu internetowego lub mające zostać dostarczone do klienta ze sklepu stacjonarnego, muszą zostać odpowiednio zapakowane i zabezpieczone. W tym celu służą np. opakowania kartonowe i taśmy pakowe. W jednym i drugim przypadku nie musimy ograniczać się do wyboru tradycyjnych rozwiązań. Skuteczna promocja powinna uwzględniać zastosowanie różnych sposobów komunikacji i budowania zaufania do marki. Procentuje to ponownymi zakupami oraz jest sposobem na nienachalną i tanią reklamę. Dobrze zapakowana, estetyczna przesyłka pozwala zrobić dobre, pierwsze wrażenie, co jest niezwykle istotne z marketingowego puntu widzenia. Taśma z nadrukiem to jeden ze sposobów promocji oraz komunikacji z klientem, który nie wymaga wielkich nakładów finansowych.
Jaki zalety mają taśmy z nadrukiem?
Taśma pakowa może pełnić dodatkowe funkcje. Umieszczenie własnego nadruku na taśmie sprawia, że przesyłka zyskuje nie tylko bezpieczne i estetyczne opakowanie, ale także promuje firmę. Firmowe logo, hasło reklamowe, adres strony www oraz inne nadruki, które umieścimy na taśmie, zapadają w pamięć osób, które mają styczność z przesyłką, stając się skutecznym sposobem zaistnienia na rynku i budowania pozytywnego wizerunku firmy. Mały z pozory detal w postaci taśmy z nadrukiem może stać się pierwszym krokiem do sukcesu. W tym przypadku liczą się zarówno pomysł, jak i chęć podążenia za potrzebami obecnych i przyszłych klientów. Kreatywność firm sprawia, że konkurencja zostaje w tyle, pomimo sporych nakładów na kampanie reklamowe. Zamawiając taśmę z logo firmy lub innym nadrukiem np. zabawnym hasłem reklamowym, świątecznymi życzeniami od firmy lub informacją o promocji, sprawiamy, że firma zapada w pamięć, a klientom łatwiej jest podjąć kolejne decyzje zakupowe ze względu na pozytywne skojarzenia. Taśmy z nadrukiem możemy personalizować i dopasowywać do indywidualnych potrzeb, zyskując nie tylko niezbędną ochronę opakowania, ale także skuteczny nośnik treści marketingowych.